Ugnspannkaka...

Gjorde en ugnspannkaka idag, när den stod i ugnen ringde darlingen och sa att det var köer och sa att jag skulle hämta liten från dagis... - Men..., jag har ju en pannkaka i ugnen, det är 20 minuter kvar, tänk om den bränns sönder? Wiiieee, men vad skulle jag göra, hon måste ju hem.... ? =)

Jag tog bilen, det hade immat för på insidan av  vindrutan, jag försökte få bort dimman, så gott det gick, usch vad läskigt. När jag kom fram till dagis var porten låst!!! Koden fungerade inte, ingen svarade på dagistelefonen, snacka om att jag blev stressad & djävulkst irriterad. Jag fick sätta mig i bilen igen och köra runt på baksidan, där var dörren öppen.  Stress stress stress... Gnäll gnäll gnäll...Phhuuuu!

Men pannkakan var supergod och alldeles perfekt... Haha.. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0